Jak mogę się z Wami skontaktować?

W razie pytań dotyczących Twojego zamówienia, zakupów na naszej stronie, wysyłek lub zwrotów, skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem: (22) 255 24 54. Odpowiadamy od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00. Opłata jak za standardowe połączenie

W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie?

Gdy złożysz zamówienie i dokonasz płatności, otrzymasz od myDermacenter e-mail potwierdzający zamówienie. Gdy Twoje zamówienie zostanie przygotowane i wysłane, otrzymasz od myDermacenter e-mail potwierdzający wysyłkę, który będzie jednocześnie oznaczał, że zaakceptowaliśmy Twoje zamówienie. Znajdziesz tam numer referencyjny zamówienia, który pozwoli Ci śledzić przesyłkę na stronie przewoźnika. W e-mailu potwierdzającym wysyłkę znajdziesz również specjalny link. Kliknij w niego i wpisz otrzymany numer referencyjny, aby móc śledzić swoją przesyłkę.

Jaki jest szacowany czas realizacji zamówienia?

Szacowany czas dostawy wynosi od 48h do 72h (dni robocze)

Jakie metody płatności oferujecie?

Płatności na stronie myDermacenter są obsługiwane przez system PayU, zgodnie z aktualnym regulaminem usługi. Istnieje możliwość wybrania również płatności za pobraniem.

W jaki sposób mogę wykorzystać kod promocyjny?

Jeśli posiadasz kod promocyjny myDermacenter, powiadom nas o tym przed potwierdzeniem zamówienia, wpisując kod w polu "Wprowadź kod promocyjny". Po wpisaniu kodu zniżka zostanie zastosowana na ogólnej kwocie całego koszyka. Nad pierwotną kwotą wyświetli się tytuł/wartość kodu. Możesz anulować wpisany kod i wprowadzić inny.

Dlaczego warto utworzyć konto?

Aby móc zrealizować Twoje zamówienie, musimy znać twoje podstawowe dane, takie jak adres dostawy, adres rozliczeniowy i adres e-mail. Możesz podawać nam te informacje przy każdym zamówieniu albo utworzyć konto. Posiadanie konta nie jest konieczne do robienia zakupów na naszej stronie. Utworzenie konta pozwala jednak w pełni korzystać z usług oferowanych przez myDermacenter, takich jak tworzenie listy ulubionych produktów czy wyświetlanie historii zamówień, itd. Informacje dotyczące Twojego konta będą wykorzystywane wyłącznie w ramach Twojej relacji z myDermacenter. Możesz zmieniać te informacje w dowolnym momencie, wchodząc w ustawienia konta. Możesz również poprosić o całkowite usunięcie danych konta z naszej bazy danych, pisząc do nas na adres kontakt@mydermacenter.com Aby dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób wykorzystujemy twoje dane personalne, zapoznaj się z naszą Polityką Prywatności .

W jaki sposób mogę zmienić hasło?

W przypadku utraty hasła, wybierz przycisk "Zaloguj się", a następnie kliknij w "Zapomniane hasło?". Otrzymasz e-maila z linkiem, w którego musisz kliknąć w celu ustawienia nowego hasła.

W jaki sposób mogę się dowiedzieć o newsach, promocjach, konkursach i ankietach myDermacenter?

Aby subskrybować nasz Newsletter, wpisz swój adres e-mail w polu, które znajdziesz na samym dole naszej strony, a następnie kliknij "OK". Możesz to również zrobić w momencie tworzenia konta myDermacenter, zaznaczając pole "Subskrybuj nasz newsletter, by otrzymywać najnowsze informacje i oferty". Wszystkie podane przez ciebie informacje personalne będą wykorzystywane w zgodzie z naszą Polityką Prywatności.

W jaki sposób mogę się wypisać z newslettera?

Możesz zakończyć subskrypcję newslettera myDermacenter, klikając w specjalny link, który znajdziesz na samym dole ostatniego otrzymanego newslettera. Możesz się również wypisać wysyłając wiadomość e-mail do naszego zespołu obsługi klienta (customercare@my-dermacenter.com).

(22) 255 24 54

Od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00

Opłata jak za standardowe połączenie

Czy chcesz otrzymać powiadomienie, gdy ten produkt będzie dostępny?

Podaj swój adres e-mail, a powiadomimy Cię, gdy tylko produkt będzie znów dostępny w naszej ofercie.