DOSTAWA, ZWROTY I WYMIANY

Dostawa

Produkty dostarczane są za pomocą usług kurierskich lub Paczkomatów InPost. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Kupującego i określony w zamówieniu sposób. Tabela zawierająca informacje o kosztach dostawy dostępna jest poniżej.

SPOSÓB DOSTAWY

KOSZTY DOSTAWY
Przesyłka kurierska FedEx 13 zł
Paczkomaty InPost 9 zł
 
2. Dostawa dla zamówień, w których łączna wartość jednego zamówienia do zapłaty wynosi powyżej 100 zł brutto jest bezpłatna.

3. Dostawa zamówienia odbywa się wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest realizowana w czasie do 3 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia zależy od wybranej metody dostawy.

4. Przed odebraniem przesyłki od kuriera lub z paczkomatu InPost zaleca się sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności zaleca się zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę, a gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane zaleca się sporządzenie protokołu w obecności kuriera oraz SKONTAKTOWANIE SIĘ JAK NAJSZYBCIEJ Z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA w celu wyjaśnienia sprawy. Powyższe czynności ułatwią rozpatrywanie reklamacji, jednakże nie stanowią warunku jej rozpatrzenia.

 

Zwroty

Jeśli nie jesteś usatysfakcjonowany naszym produktem możesz dokonać zwrotu - zgodnie z prawem przysługuje Ci 14-dniowy okres zwrotu lub wymiany produktu. Pamiętaj, że możesz zwrócić lub wymienić wyłącznie produkt zakupiony w sklepie myDermacenter.pl. Termin zwrotu to 14 dni od daty otrzymania. W tym czasie możesz zwrócić każdy produkt bez podania przyczyny. Niestety po upływie tego czasu nie będziemy mogli uznać zwrotu. Zwroty uwzględniane są na produkty nowe.

 

Reklamacje

Aby złożyć reklamację produktową prosimy skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, dostępnym pod numerem telefonu (22) 255 24 54. Pamiętaj - jeśli opakowanie transportowe jest uszkodzone, natychmiast zgłoś swoje uwagi kurierowi lub postępuj zgodnie z instrukcjami widocznymi na ekranie Paczkomatu. Zgłoś reklamację przy odbiorze paczki, ale powiadom nas o tym jak najszybciej.

Dokonywanie zwrotu

Wydrukuj formularz dostępny na stronie myDermacenter.pl lub inny zgodny z obowiązującym prawem i wypełnij go w czytelny sposób. Pola formularza:

Aby zidentyfikować Twoje zamówienie musisz nam podać: numer zamówienia, numer faktury oraz nazwisko. 
Jeśli dokonałeś/-aś płatności za pośrednictwem PayU - zwrócimy środki na Twoją kartę lub konto bankowe (to, z którego przelałeś do nas środki). Jeśli wybrałeś/-aś przesyłkę za pobraniem - w formularzu zwrotu prosimy o podanie numeru Twojego konta. Niestety nie możemy zwrócić Ci środków inną metodą niż wybrana przez Ciebie podczas składania zamówienia. Chcemy cały czas udoskonalać nasze procesy, dlatego poprosimy Cię również o podanie powodu zwrotu. Na formularzu znajdziesz listę powodów oznaczoną cyframi od 1 do 8: 
1 – produkt wygląda inaczej niż na zdjęciu, 
2 – zamówienie zostało dostarczone zbyt późno, 
3 – nie odpowiada mi jakość, 
4 – nie odpowiada mi kolor,
5 – produkt uszkodzony,
6 – paczka była uszkodzona, 
7 – otrzymałem zły produkt,
8 – inne (opisz powód). 
Wystarczy, że wpiszesz w oznaczonym polu jedną z cyfr.

W formularzu podaj KOD EAN zwracanego produktu (znajdziesz go na fakturze) oraz ilość zwracanych sztuk. Formularz musi być podpisany przez osobę, która złożyła zamówienie. POBIERZ FORMULARZ ZWROTU >

 

Odesłanie paczki

Zapakuj produkt, tak aby nie uległ zniszczeniu w drodze powrotnej do naszego magazynu. Koniecznie włóż do opakowania wypełniony i podpisany formularz. Jeśli do Twojej przesyłki dołączone były produkty gratisowe / próbki - je również należy zwrócić. Całość odeślij na adres:

Centrum Dystrybucyjne L’Oreal Polska 
DZIAŁ ZWROTÓW MYDERMACENTER
ul. Stefana Batorego 6, Pass,
05-870 Błonie

Przesyłka, na której nie umieścisz nazwy naszej firmy, może nie zostać poprawnie zidentyfikowana, przez co cały proces może się wydłużyć.

Jeśli zwrot zostanie uznany środki wrócą na Twoje konto w możliwie najkrótszym czasie.

 

Wymiany

Produkty zakupione na myDermacenter.pl możesz wymienić w ciągu 14 dni, pod warunkiem, że nie są używane. Pamiętaj, że możesz wymienić produkt wyłącznie w ramach tego samego kodu EAN.

 

(22) 255 24 54

Od poniedziałku do piątku od 9:00 do 17:00

Opłata jak za standardowe połączenie